Dopravy a platby

Způsoby platby:

DOPRAVA

Platba

Cena objednávky do 3000,- Kč

Cena objednávky nad 3000,- Kč

Zásilkovna platba předem na účet (Převodem,Gopay) 100 kč Zdarma
Česká Pošta  Převodem,Gopay  160 Kč
Zdarma
 Dobírkou  160 Kč + 50 Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Způsob dopravy

Do 2500 Kč

Nad 2500 Kč

GLS kurýrní služba - převodem

180 Kč Zdarma

GLS kurýrní služba - platební brána GOPAY

180kč Zdarma

GLS kurýrní služba - dobírka

180 Kč + 50 Kč

Zdarma

 

 

 

 

  • Dobírkou (zaplacení při odběru) - platba formou hotovosti dle dopravce  GLS, Česká pošta listonoš

  • Bankovním převodem - klasická platba bankovním převodem. V potvrzení objednávky obdržíte potřebné informace k dokončení platby.

Údaje k platbě:

V případě výběru platby příkazem uvádíme níže potřebné údaje pro bankovní převod:

  • Číslo účtu: 000000-0257530648/0300 (Československá obchodní banka, a.s.)-CZK

  • Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky

Způsob dopravy - kurýrní služba gls:

  • zásilka bude Vám doručována následující den od pondělí do soboty 

  • obdržíte emailovou a SMS zprávu o stavu zásilky s možností změny dispozic doručení,

  • máte možnost dohody s kurýrem osobního odběru na doručujícím depu, na ParcelShop (síť výdejních a podejních míst) nebo na jinou adresu,

  • můžete vyzvednout svůj balík do 7 dnů od uložení v GLS ParcelShopu

  • v den doručení dostanete informace prostřednictvím SMS s časem doručeni v rozmezí 2 hodin

  • máte možnost kurýrovi uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou

 

Nevyzvednutí dobírky

Kupující potvrzením způsobu platby "Zaplatit v hotovosti na dobírku" bere na vědomí a souhlasí s tím, že pokud takto objednanou zásilku nevyzvedne v termínu a
ta bude následně vrácena zpět k Dodavateli, bude Kupujícímu účtovány k náhradě zmařeny poštovné a balné 250 Kč za odeslání doporučené zásilky. Na tuto částku přijde Kupujícímu FV k úhradě na jeho e-mailovou adresu uvedenou při registraci. Pokud nebude Kupujícím FV do sedmi (10) dnů zaplacena, bude
Dodavatel Kupujícímu účtovat penále ve výši 0,5% z dlužné částky za každý den prodlení. Pohledávka může být vymáhána soudní nebo odprodána firmě
zabývající se vymáháním pohledávek.

CO SE STANE, KDYŽ SI NEVYZVEDNETE ZBOŽÍ ZASLANÉ NA DOBÍRKU


Plánujete, že si objednáte zboží na dobírku s tím, že si to ještě necháte projít hlavou a když se rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jednoduše nevyzvednete?

V TOM PŘÍPADĚ DÁVEJTE DOBRÝ POZOR!


Nejdříve si řekneme, co si o tom myslí zákon:

Citujme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ

Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."

Nepřevzetím zásilky byste výše zmíněný zákon porušil/a!

Od našeho e-shopu i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout. Nehledě na to, že Vám v emailu potvrzujícím odeslání zboží poskytneme odkaz na přímé sledování pohybu zásilky. Budete tak vědět o každém pohybu zásilky.


Přestože je to Vaše zákonná povinnost, zásilku jste si nevyzvedl/a

Nyní jsou 2 možnosti, jak toto vyřešit:


1. O objednávku máte zájem:

Zboží Vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem (bankovní převod, platba kartou či jiná online platba). Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.

2. O objednávku nemáte zájem:

Zde je situace poněkud komplikovanější. To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).

Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.

Z Vaší strany náš e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky - a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě.

Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tedy od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu.

Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době - vyhnete se tak komplikacím.

Pokud si budete přát tuto platbu provést jiným způsobem (kartou nebo jinak online), stačí nás kontaktovat.


Pokud nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:

Aktuálně platné zákony České republiky dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.

Jelikož jste porušil/a platnou smlouvu, lze toto řešit následujícími třemi způsoby:
1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
2. Soudní cestou.
3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného.

Body 1 i 2 jsou sice zdlouhavé, pro Vás finančně velmi nevýhodné, ale pro nás velmi efektivní. (Nebyl/a byste první ani poslední.)

Bod 3 je pro Vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.

Po tom, co se nám nevyzvednuté zboží vrátí, Vám zašleme email, rekapitulující všechny body uvedené v tomto článku. V té chvíli proti Vám nebude zahájeno žádné řízení pro vymáhání pohledávky. Pevně věříme ve Vaši čestnost a zodpovědnost a to, že kompenzaci poštovného uhradíte.


Věříme, že máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít neplnění uzavřené smlouvy, byť je to smlouva kupní, uzavřená s internetovým obchodem.

Pokud si myslíte, že se Vás "pouze snažíme zastrašit" nebo "že když jste si dobírku nevyzvedl/a už hodněkrát a nikdo s tím neměl problém", vězte že tomu tak není.

Například dTest (český spotřebitelský měsíčník, který se zaměřuje na testování výrobků a služeb, a zároveň také poskytuje poradenství a rady v oblasti práva spotřebitelů a práv prodejců, informuje o nových zákonech, varuje před nekalými praktikami prodávajících a klamavou reklamou, poskytuje rady při reklamacích apod.) říká toto:

„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený."Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“

My po Vás žádnou pokutu ani úroky z prodlení požadovat nebudeme. Pouze kompenzaci poštovného.


Jen pro zajímavost:

Uvědomte si, že nevyzvednutím zásilky byste nám navíc zvýšili náklady tím, že zásilku musíme rozbalit, zboží pečlivě zkontrolovat, znovu nepoužitelné obalové materiály musíme zlikvidovat, zajistit zpětnou logistiku zboží do skladů a plno jiné práce.


Takovéto náklady stojí giganty mezi českými internetovými obchody neuvěřitelné miliony korun měsíčně - a malé internetové obchody (nebo začínající obchody) to často i zlikviduje.

Že jste to nevěděli? Většina lidí to neví. Ale pro přístě, prosíme, přemýšlejte nad tím, až jaké dopady takovéto Vaše jednání může mít.


Proto Vás žádáme, ať zodpovědně dostojíte Vašim závazkům a zboží si vezvednete - nebo pokud ne, provedete platbu za kompenzaci poštovného.

Náš obchod svou část kupní smlouvy dodržel - Vy byste ji nevyzvednutím zboží porušil/a.
Proto neni žádný důvod, aby z Vašich chyb byl tratný náš obchod.